אדם היושב בביתו ומחפש צימר יודע שהוא עתיד להוציא מכיסו סכום לא מבוטל. מכאן באה החשיבות של לתפוס את הרגע, לגרות את העין ולרכז את תשומת ליבו.
התמונה – היא זו שתגרום לו להזמין מקום או לעבור לצימר הבא ברשימה. בעקבות המצב פותחה אומנות שלמה של צילום צימרים הכוללת טכניקות ייחודית ומקצועיות על מנת לשדר שזהו המקום שאליו הוא רוצה להגיע , זוהי פיסת גן-העדן לה הוא ייחל. ובהתאם להשקעה ופאר של הצימר, כך צריך להיות שיווקו. בנוסף לכך, אדם שהשקיע בבניית צימר מפואר, יודע שהעלויות בבניית צימר הן רבות, כמו כן תחזוקתו השוטפת, היא עניין כספי לא מבוטל. ומכיוון שהצימר הוא עסק, ומטרתו להיות רווחית, עלינו למנף את שיווקו ופרסמו בצורה הטובה ביותר. ופרסום של צימר מפואר מצריך הבנה, מקצועיות, וירידה לפרטים.
רבים נעזרים בציוד צילום מחבר או בן משפחה, ולעיתים נעזרים באותו אדם לצילום עצמו. אך כמובן שלא כל מצלמה תתאים לביצוע עבודה מסוג זה, ובטח לא כל מי שיודע לצלם אירוע משפחתי, יצליח לספק את הסחורה וליצור את התמונה האידיאלית לצימר שלכם. בשביל משימה מסוג זה יש להיעזר במביני עניין. הכוונה באנשי צילום העוסקים בתחום המאוד ספציפי של צילום צימרים, וההבדל ניכר במיוחד כשאנו מדברים על צימרים מפוארים.
צימר רגיל אשר מכיל חדרים בודדים בעלי חלל קטן קל יותר לצלם ולהציג מאשר צימר מפואר, גדול ובעל רמת פאר ופינוק גבוהים. ככל שהלקוח הפוטנציאלי מוכן להשקיע יותר, כך הוא יהיה יותר בררן ויחפש את אותן הסיבות דווקא לבחור בצימר מסיים.
בעת צילום צימרים מפוארים ישנה חשיבות רבה להציג באופן מיטבי את האבזור הנלווה והפינוקים, את אמצעי הספא, וארוחת הבוקר המענגת המוצעת להנאת הנופשים. את הצימר מבחוץ לאור שקיעה רכה, ואת הטבע והנוף הסובבים אותו. התאורה צריכה להיות עדינה ומלטפת והמסר הכללי צריך להיות שזהו תענוג ששווה להשקיע בו.
מי שבבעלותו צימר יוקרתי יודע כי המלאכה הקשה כבר מאחוריו, אך על מנת לקצור את פירות עמלו הרב הוא צריך לגרות את הלקוח הפוטנציאלי ולהצליח לגעת בחלום אותו הוא רוצה להגשים.
|